sobota, 7 kwietnia 2012

Nagroda taki jagby konkurs

Kto pomoże w zdobyciu 11 lvl trafi na liste pomagających. Żeby się dostać na tą listę musisz  dać grafa, oglądać filmy lub dać love it. Coś z tych rzeczy musisz zrobić i pomagać mi aż zdobyje 11 lvl. Tu takie małe punkty by wiedzieć kto najwięcej pomaga:
love it (objętnie gdzie dane za jedno)- 5 pkt.
obejrzenie filmu jednego ( nie zapomnij zostawić komentarza)-  25 pkt.
danie grafa (jednego)-20 pkt.

Uwaga !Kto mi najwięcej pomoże dostanie coś z listy życzeń lub może nawet 2 rzeczy z listy życzeń. Napisz mi na maila na msp co zrobiłeś.

A tu ile mi brakuje:




A tu moja biografia:

1 komentarz:

  1. Ja pisze z telefonu. A i obejrzalam ci looki i dalam love it i ma 3 artbookach (wszystkie) ich jest chyba 13- 65 pkt. Obejrzalam chyba 3 filmy +komentarz-75pkt. Dzis dalam ci grafa ale nie wiem czy 1 czy 2 ale jak cos to ci jutro dam tego 2- 40pkt razem- 180 pkt. PS: Sorki, ze sie tu zglaszam, ale mi darujesz? Kto wygrywa na razie? Wiesz jak mi zalezu zeby to wygrac. Ale nawet jak przegram to pamietaj ze caly czas mozesz na mnie polegac.

    OdpowiedzUsuń